Thursday 27 December 2012

Pagi Yang Indah:Mutiara Kata

1- Kata Mutiara Menyambut Pagi : Senyumanmu pagi ini terlalu indah bila diciptakan tanpa tujuan. mari sayang tujukanlah pada ku.

2- Kata Mutiara Menyambut Pagi : Cinta yang tak pernah habis untuk dibicarakan, entah berapa ribu bahkan jutaan kata-kata mutiara tentang cinta untuk diucapkan.

3- Kata Mutiara Menyambut Pagi : Berfikir sejenak, merenung masa lalu adalah permulaan yang baik untuk bertindak.

4- Kata Mutiara Menyambut Pagi : Kebahagiaan terletak pada kemenangan memerangi hawa nafsu dan menahan kehendak yang berlebih-lebihan .

5- Kata Mutiara Menyambut Pagi : Ya Allah, bangunkanlah kami di pagi hari dengan dada yang lapang, nafas yang ringan, senyum yang damai dan rezeki yang baik.

6- Kata Mutiara Menyambut Pagi : Selamat pagi. Setiap hari adalah permulaan awal yang baru, mari kita memulai sesuatu yang baru di pagi yang indah ini.

7- Kata Mutiara Menyambut Pagi : Ketika bangun di pagi hari, bersyukur atas cahaya pagi, untuk hidup kita dan kekuatan. Bersyukur untuk makanan dan kegembiraan hidup. Jika kita tidak melihat alasan untuk bersyukur, kesalahan terletak dengan diri sendiri.

8- Kata Mutiara Menyambut Pagi : Bersyukurlah untuk apa yang kita miliki, kita akan berakhir memiliki lebih.
Jika kita berkonsentrasi pada apa yang tidak kita miliki, kita tidak akan pernah rasa cukup.

9- Kata Mutiara Menyambut Pagi : Doaku pagi ini adalah semoga pagi ini aku diberi berkah dan kekuatan untuk menjalankan aktiviti di luar sana.

10- Kata Mutiara Menyambut Pagi : Terimakasih Allah, kau telah memberiku nikmat tiada tara untuk melihat indahnya dunia di pagi hari.

No comments:

Post a Comment